Trouble me Jack

Tre dagar av hårt arbete! Nog lönar det sig. Samma gamla visa fick jag höra hade utspelat sig här, så lite nytt, lite fresh, som man så gärna i stokholm säger, va? Invirad i filt och jagad av ett mystsikt tal, det är överallt, förfäljer mig, kanske är det trots allt bra. Vi flyttar snart, så spännande det kan va. Mina ögon är trötta små kämpar, de har varit med sedan tidig gryning och de vill helst bara möta nattens dvala. Ute är det så mycket snö överallt att man kan hyra folk som skottar tak för 300 rikstaler, plus moms! Det ni, det är ej dåligt. Imorgon ska vi klättra upp i ladugården och se vad som gömmer sig i vrår och skuggor. Ooohh. Jag kanske bör planera ett spratt, som för att skrämma P litegrann, shär inför våren. Ett vårskämt..? Det tycker jag.


Jeudisoul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0