Spara och Slösa

Hur svårt skare va? Jag menar egentligen? Jag vill ha en lägenhet, med ej för dyr hyra och två rum. Och ja, jag har letat, jag har till och med bott (!) på Blocket.se men ett enda svar har jag fått, men den var alldeles för liten.

Och en annan sak, sluta slösa bort dagar, imorgon vill jag kliva upp i ottan och sy. Inspirationen finns, den är alive, hurra! Jag har blivit varm i kroppen av gudomligt sällskap idag, och då åt vi bara lunch, upphetsande nog.

Hursom, älskade moster, jag är glad igen. Men nu äro möjligheterna så många igen, Norge, desperat lägenhetsjakt eller Göteborg och soulsearch hemme hos dig, på din soffa! Vad ska jag tro på, tro på, tro på när, tro på när allt är så här?

Förutom migsjälv då förstås, har en god intution angående en lägenhet, att det skulle va underbart att få den, har dock en dålig intution att vi ej kommer lyckas med det. Obalans O'boy!

Men näe, näe, näe så svårt kan det väl inte va'?!  Jag är konstigt underbar med obesvarade frågor och funderingar om ALLT!

Jeudisoul

Kommentarer
Postat av: mostern ...

Vad glad jag blir ... det riktigt sprudlar från orden ... och detta med lägenhet är jag övertygad om att det ordnar sig än om det kan ta lite tid! Och du vet att hit till mig o Gbg är du alltid välkommen. kramar i massor

2010-01-27 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0