Didn't I my dear?

Ja, det är så enkelt och så svårt på sammen gång förstår ni. Jag ska försöka ge er en inblick i mitt liv! Jag har kommit underfund med en alldeles strålande plan! Förut sa jag alltid drömmar, men mitt förhållande till det ordet äro sårat, men snart kan jag använda det igen. Handlar alltså bara om ordet inte innebörden, för den kan ingen ta ifrån mig.

Dricker en Stella och funderar lite över min så vackra plan. Åh moster du sku vart i mitt huve för ett tag, eller kanske inte, skulle du ens stå ut en enda dag?

Hursom hursom kommer det komma mer bilder från mitt lilla stora liv!

Jeudisoul

Kommentarer
Postat av: mostern ...

Hola amiga ... jag skulle nog fixa det men det är nog inte så lyckat ... men ring och berätta vad det är som snurrar ... jag är ju supernyfiken ... kramar

2010-01-16 @ 18:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0