Februari 21 2010

Stormen har nått oss, mig, huset, ängarna och hästhagarna. Jaha det är vitt och virvlande utanför fönstren. Sov länge och frukosten har nått min mage. Kaffe och Schulman nu. Kylan är mer än påtaglig inomhus. Tråkigt med folk som härmas, som ska sy likadana saker som andra, med samma material, hört talas om egen kreativitet?

Skriver och pysslar med hemliga saker, less på, eller inte less, snarare så fruktansvärd annorlunda från alla andra. Jag har lärt mig mycket om andra, men för lite om migsjälv. Det är på tiden, dock följer alla inte med på färden.
Jag vet vilka de flesta av mina vänner är, för förstå gången har jag känt mig sårad av någon jag trodde var mer genuinare än så, jag kan släppa det, men jag glömmer aldrig. Du blir aldrig min vän.



Jeudisoul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0