She's alive!

Nä här blir inga barn gjorda! Om man ska ta till det gamla ordspråket. Fast det blir det, fast inga barn, utan nu talar jag om arbete. Om du fattar glimten, kära mostra.

Jag pluggar, pluggar och pluggar. Kanske inte på bristningsgränsen, men jag ligger i vill jag lova! På torsdag drar vi och stannar på andra sidan havet några dagar, tillbaka lagom till Hockey OS och en sprillans ny gura. Jag då? Jo jag kommer tillbaka till mer plugg och förhoppningsvis mer fakta och förståelse i ett visst ärende. Idag snyter jag mig inte lika mycket i armvecken, har letat rätt på näsdukar. Praise the Lord I tell Ya.

Glad för livstecken från soliga stränder, en vacker dag åker vi på en resa, en trio kvinnor. Den lilla släkt jag bär i min ryggsäck. Tänk om ni rymdes där pårikt, skulle låta bygga ett litet dockskåp där ni kunde bo och mata er med ostkrokar då det var fest. Vilken fröjd.

en sådan fröjd.

Böcker och skor att hämta. Artikel och ekonomi att skriva och prov samt kärleksbrev utan slut.



Jag är förkyld och det är förbenat tycker jag. Samt att vi har soldater som dör ute på fält, det är inte rättvist, ingen borde kunna dö, men det känns som ett gammalt önskemål. Nä nu måste snyta mig i första bästa snytmaterial...Skoja! För jag är så rolig..


Jeudisoul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0