Runaway Heart

When in Brighton, as you might say. Med vad som ibland och stundtals (som förövrigt betyder samma sak) är ett bittert sinne, lätta febertoppar och en snori näsa, ja fortfarande. Gitarrspel som aldrig förr, OS invigning som för oss redan började på Stockholm-London-planet, reste med hockey-eliten.

Huset här är kallare än vänligt, jag med på insidan från och till. Growing up is hard to do. Mama I tell you.
Flaskvatten kvar sen igår, hockeykväll från måndagen och så en öl till det.

Insett att min packning lär bli ett smärre större projekt, hey hey I say. Afraid to fall asleep, wondering what tomorrow will be like, another day in this sadbad mind of miss li. No no im happy now, i'll tell ya lads, just gonna focus on the everlasting mad! Oh another day in paradise. But dont you go there, thank god for the life you'r given.

Söndag betyder rött hjärta. Have you seen my heart? Dropped it from the plane, wherever did it land?


my my my. life is good.

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag åt citrongodisarna igår,ljuvliga!jag förstår varför du älskar dom!Hoppas att ni har det trevligt och så ses vi när du är hemma igen. puss!

2010-02-13 @ 08:41:57
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Postat av: mostern calling ...

skickar tusen och åter tusen allahjärtanskramar till dig och P ... lev och njut och du vet måttot ... CARPE DIEM!

2010-02-14 @ 23:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0