Inside of us there is another we

Kommer på migsjälv med att sakna träningen, efter blott en dag, nu har det gått två. På måndag får jag fylla min dos återigen, så länge och under tiden får musiken hela mina sinnen.

Vart är du moster, jag som dedikerat mina sensate inlägg till din ära, min älskade buddha!


Veckan som kommer lär bli unik, som alla veckor är, denna kommer innehålla mycket varierat, plugg, prov, preliminära besked, ordentligt med sömn, yoga&balance oh så en resa, över hav.

Tittar efter fint, vackert och spektakulärt, bryr mig inte om det där va felstavat. För ni vet, I'm down with this shit!
Min "blogg" kommer aldrig bli en redgörelse exakt vad jag gjort dag för dag, jag skulle aldrig lämna ut mig så, ändå kan det tyckas och upplevas som att jag lämnar ut mykcet annat, djupt. Men hey ni känner inte mig, det gör nog ingen.


Jeudisoul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0