Mode

Lim på fingrarna, kreativ atmosfär och höstkyla varvat med septembersol. Fantiserar, planerar och drömmer. Så allt är väl som vanligt fast så mycket mer, levande. Hösten är min tid på året, jag vaknar. Benen i kors på den uppblåsbara temporära (?) sängen, det är svårt att sitta i en nyttig position för ryggen när man skriver. Skriver i sammanlagt tre böcker och ett flertal dokument på min kära mac, förutom bloggen då. Skulle man kunna överväga idén att kalla mig beroende, skriv beroende. Jag missbrukar inte ord och meningar, men jag behöver få dem ur mig var eviga dag, annars vet jag inte vad, kaos, tror jag det stavas.

Lånade en bok igår, en klassiker, hade tänkt få lite inspiration till bra skrivsätt på engelska, vilket lär behövas då en personlig skrivstil ska börja byggas. Alexander Wang vårsäsong 2010 tar andetag och ögonblick till högre modehöjder och kreativa himlar. Vilken sanslös & sagolik modevärld vi lever i. Älskar detaljerna, flätorna, avslöjandet av hud, ögonbrynen och jersey blandat med polyester. Kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0