Hidden café

Av oss sex människor i kollektivet är jag ensam vid matbordet denna morgon. Det luktar lite sopor. Men jag har kaffe och min fina förmåga som jag håller på att utveckla: slappna av. Det värmde gott med ett samtal från min kära älskade moster. Min liteutav en idol, skulle man kunna säga. Hon är cool, tuff och har ett stort hjärta. Hon har även ett par riktiga vintage solglasögon. Jag hade tänkt länge att jag skulle köpa en hatt, men nu har jag lagt det på hyllan. Haha.

Snart kommer min limo, min vän som hämtar mig och tar mig till kreativ atmosfär.

En helt fantastisk fin sak är att jag fått en ny vän, flera vänner faktiskt. Men en sådan där alldeles speciell. Vi är så lika att småsaker är givet att stämma. Jag gillar det skarpt. Och vi har hittat ett gömt café på en bakgata i stan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0