Soulsearch no 1.

Jag letar efter mycket. Men mest av allt vill jag upptäcka och finna. Jag gillar ändå letandet, för då är själva hittandet belöningen efter letandet. Har ätit god pasta, god sallad och god pesto. Tre goda ting. Sett talangtävling och hästdramaserie. Kvällsnackar lite med min fina Skye. Imorgon blir det kreativa vindar och hav bortom horisonten.

Coco before Chanel, vilken fröjd för ögat, själen och sinnet att se fram emot i det stundande höstmörkret.

Jag tycker om hösten, vilken klyschig mening och så årstidsorienterad och rätt. Jag ählskaar hösten, för att lägga lite mer betoning på det hela, och verkligen visa hur mycket jag gillaren´.

Saknar att dela säng med P, även om det bara är för en natt, så känns det ändå tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0