Ord från sängen

Under täcket är det varmt och mysigt. Idag kanhända att vi får en ny säng, eller en ny gammal säng. Så himla fint. Den är hög och stor, som en egen liten ö, det gillar vi. Det kommer kännas som när jag bodde i en lägenhet i stan den där sommarn', då hade jag en gigantisk säng, som jag praktiskt taget bodde i. På onsdag firar jag och P fyra år tillsammans (officiella dagen) egentligen är det 4 år och 4 månader. Jag ska ha på mig en röd klänning och se förjäkla tjusi' ut.

Det ni!


Idag åker vi iväg på hemmaspa och för att sy färdigt sömmar.

Kommentarer
Postat av: mostern grattar ...

Morning Linn o Peter! Skickar ett STORT grattis till er båda och massor av kramar från oss här i Gbg. Fortsätt ta vara på livet och varandra och allt som bara kommer i er väg som ni vill ta vara på. Carpe Diem!

2009-10-28 @ 06:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0