A couple of thoughts

Lyssnar på toner som sjunker i en myr någonstans lite längre bort än nära. Hjärnverksamhet x 2 förssigår här alldeles intill, engelska på universitetsnivå. Lax, broccoli, blomkål och squash i ugnen. Potatis på gasspisen. Två koppar kaffe till de studerande tu. Städjobb och Fashion Boutique medarbetare. Denna höst ser inte ljus ut för några studier på grund av att man varit hemmahörande i fel kommun, en kommun så stenålders att den inte erbjuder distanskurser via internet, sing Halleljuah?

Lite Amelié ikväll kanske, det behövs inte mycket. Vilken vacker själ hon är. Lägga mönster och bara tänka på sigsjälv. Inte på andra som försöker komma åt insidan för att komma in och fånga själen.

Kommentarer
Postat av: Göteborg calling ...

Hola amiga! Här i Götet regnar det och det är så jäkulskt trist. Hösten är definitivt här och vinter kommer med stormsteg. Det brukar innebära regn och blåst. Längtar faktiskt lite till norrland där det i alla fall blir snö.



Idag skall jag till Liseberg och till deras showställe Rondo. Jag skall njuta till Jerry Williams och jag hoppas han kör Vintersaga. Se om du hittar den och lyssna för den är superbra. Jag skall på matinéföreställningen (själv) och sedan möter D upp och det blir lite käk någonstans.



Synd att det trasslar för dig med distansstudier men du får kolla vidare. Hur går det med jobb?



Ha det bäst och hälsa P ... kramar i massor från motter

2009-10-03 @ 08:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0