Saved by...myself

Vad gör man när själen skriker, efter mer, kanske inte något annat, men något nytt!....?


Trouble...
Trouble, trouble, trouble, trouble
Trouble been doggin' my soul since the day I was born
Worry...
Worry, worry, worry, worry
Worry just will not seem to leave my mind alone
We'll I've been...
saved by a woman
I've been...
saved by a woman
I've been...
saved by a woman
She won't let me go
She won't let me go now
She won't let me go
She won't let me go now


That Woman is me



Jeudisoul Vildhjärta


Ge mig en vrå, en liten lya i Paris. Bland smutsen och konsten, och jag ska resa mig, ända upp, på bägge benen ska jag stå.
Omfamna världen, som aldrig förr. Som Aldrig förr. Och för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0