Twilight

Absolut 90's, skratt och bästaste Anja. Hon ska skaffa Beyoncé svall och det tror jag kommer bli magiskt scnyggt! Hon är så vacker min Anja. Nu är det bara timmar kvar tills min älskade landar! Pirret i magen är nästan överväldigande och jag mår lite illa emellanåt, weak knees is a sign of love they say?

Supermassive intense crazy for looove. I'm a fool for you today.

Energidryck och solljus, modelfix och live från catwalken! I have a new muse, her name is Anja and she doesn't get up from bed for a less then 100000000's thousands. Me my model and I, we live in a wondeful wonderland right now.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får fina dagar nu tillsammans du och Peter ... hälsa från oss filmtokiga "gamlingar" i Göteborg och säg att vi ser fram emot nästa gång ni kommer ... njut! du vet ... CARPE DIEM

2009-08-25 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0