To write without return

Somliga går med trasiga skor, säg vad beror det på? Jag har alltid varit en sådan själ som velat veta, förstå och få förklarat för mig varför det är som det är. Varför människor fortfarande svälter i Afrika, varför är det så, vem bestämmer där, varför har ingen gjort något, är det ingen som ser att de behöver hjälp. När jag var lite var frågorna många och sådana, kan inte precis säga att de ändrats. Måhända jag har, så till den grad att jag vet att jag kommer att åka dit och göra något åt saken.

Klockan är tjuotre noll-ett och jag kom just till insikt med att jag aldrig borstade tänderna i morse, sådant gör att jag får lite lätt dålig samvete och genast vill borsta dem i en halvtimma, jag har aldrig haft ett enda hål. Skulle gärna fortsätta så. Hålfri.

Vad mer kan finnas på hjärtat denna söndagkväll, man undrar nästan måntro. Hur mycket ryms i en själ? Skriva, skriva och aldrig sluta skriva. Som jag önskar mig krafter utom denna jord. Kärlek och respekt är bra saker att ha.





Kommentarer
Postat av: tess

men gud,det kanske är samma för mig med katterna. fast dock har dom varit ute i stugan ett tag nu men jag har ju alltid kasst immunförvar.vi ska fösöka hitta nya hem till dom för jag känner faktiskt att jag är allergisk,har inte kopplat ihop det med alla sjukdomar och skit man fått. när åker du?och vars bor du nu?puss

2009-08-17 @ 10:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0