Hello my Dear

Läser och Skriver, svarar på frågor. På övervåningen blandas el med akustiskt sound, who needs a radio when I have ma man who pleases me. Donno what to do, prov, match, plugg allt i omvänd ordning typ. Kanske bara go for it. Jag letar en säng, en stor säng, har ni någon till övers så ge den till lilla mig. Inte för stunden, utan för senare inflyttning och ide, då plugghetsen lagt sig och jag kan sova igen. Jag tycker det är ganska kul att OS sänds på kväll- natt och morgontimmarna, he ä som mysigt. Idag vill jag njuta av en stor POPCORN från SF, may ma dreams come true. Popcorn hjälper mot allt, hjärtesorg och mensvärk till och med. Tur att jag ej har något av dem då. Men skulle det så bli, skulle mitt sinne styra mig mot ROSTADE MAJSKORN. Det ni!


Tillägnat Moster: MVG
ps. Du är inte gammal, man är bara så gammal som man vill va. Börjar man tänka att man är det, då går det bara utför, visualisera dig som odödlig, då börjar saker och ting ta fart vill jag lova.



Buddha, är min vän

Jeudisoul

Kommentarer
Postat av: mostern igen ...

Jag är INTE gammal ... det är bara förpackningen som håller på att vara lite "skraltig" ... hahaha



supersnöar nu här i gbg ... D. hemma och idag blir det filmtime ... KRAMAR

2010-02-20 @ 12:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0