Paradise City

Det jag nästan önskar mig mest just nu, ja förutom hälsa, kärlek och respekt, samt fred på en ren och fin jord...är en tåg/bussbiljett till DIG, kära moster. Helst snart, en tidig födelsedags-sommar-soulsearch-present. Jag kan hjälpa till med hushållsnära tjänster for free. Om du skaffar en hund kan jag gå ut med den och så...diska kan jag, det har jag gjort mycket under min tid i Brighton! Sen kan jag ge fantastisk massage och så är jag bra, nä suverän på att laga mat (nyttig också). Ja jag kan göra en lista på vad jag kan erbjuda, jag är ett oemotståndligt sällskap och rolig dessutom, men det vet du ju!

Please take me away!

Jeudisoul

Kommentarer
Postat av: Gbg ...

hahahaha ... du är för go du ... klart det skulle vara fint med en hushållerska (typ) ... vi får höras över skype - ikväll kanske! Jag är säkert hemma efter 18 och du kan väl skicka ett sms så går jag in på skype eller så hörs vi på tele ... kramar i massor

2010-03-09 @ 05:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0