My minty mjau

Jag älskar mint. Det är även ett fint ord. Idag har jag på mig P's skjorta, i brist på egna kläder. Ja, så blir och ser livet ut när man bor på tillfällig adress utan eget riktigt ägandeskap. Den där meningen måste ha förtrollat er. You'r young til' you'r old and you'r old til' you'r dead. Bär dig själv innan du bär någon annan, annars blir du platt.

Mina naglar har svikit mig, eller de blev snarare för sköra, de vet inte mycket om livet, de är ju trots allt bara naglar.


There was a voice in my head. Send me away, send me away, to land, far, far, far away. Leave me breathless and kiss me forever.

Omge dig med vackra ting, svep ej en drink. Kyss din man och dröm allt du kan. Budskapet!

Jeudisoul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0