Tryffeldjur

Snor. Snorig. Snorigaste ungen i stan. Fast jag ä ju ingen unge länge, förutom på insidan då! En fågelunge lär jag alltid va, en flyttfågel. A moving bird. Hm.


------------- snytpaus ---------------

jag försvann där en stund, men det märkte ni inte eftersom detta inte är en chattblogg, märker någon ens mig på denne blogg nuförtin', jag baara undrar, gör ni deeet nuuu? (tänk "jag hade en gång en dröm" melodin)

Min bror blir arg när jag tipsar han om jobb, blir er broder det? Jag får nog egentligen inte skriva om honom här, han tycker mest att min blogg är något av ett skämt. Min bror är snäll.

Jag har ett magiskt thé mina vänner, hoppas det får mig frisk så även denne gång. Det vore förträffligt. Tryfflar, förträffligt. Det finns särskilda svin som letar efter tryfflar, och hundar. Ja de letar inte efter hundarna, jag menar att det finns även hundar, förutom svin, som letar efter tryfflar. Så kallade tryffelhundar och eller tryffelsvin. Vad skulle du helst ge dig ut på jakt med, ett tryffelsvin eller en tryffelhund?

Jag har ett ppppprojekt. En fotosession med mina allra närmsta och bästaste vänner, de ska få sig en alldeles egen plats på väggen i vårt nya hem, så snart kommer jag och knackar på med stor-kameran! Det ni! Pass på bara!



Bild: panachetours.


Jeudisoul

Kommentarer
Postat av: Teneriffamosternigen ...

Har ni fått lägenhet? I Umeå eller? Du pratar om ert nya hem ... var? är ju supernyfiken ... skicka ett mejl till hotten för den kollar jag nog i morgon ... på msn du vet ... kramar i massor

2010-02-08 @ 20:08:52
Postat av: bella

Synd att jag inte fastnar på bild då ;) Du är hur som haver en väldigt fin och bra snorunge, haha. Gud vad rolig jag är, verkligen.



kram

2010-02-09 @ 13:23:12
Postat av: Tess

hej hopp.hoppas att du tillfrisknar snart,du åker ju imorn!vi får ta och ses sen när du kommer tillbaks,som var på söndag va?du måste visa mig detta magiska thé sen!hoppas resan går bra,ring när du är hemma igen. kram

2010-02-10 @ 08:23:32
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Postat av: diana

vilken fin bild.. hade ju kunnat vara bella som är ute och promenerar med grisen.

2010-02-10 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0