France

Tänk att det finns ett ställe som heter RockTräsk...så himla festligt. Där skulle man bo, rockigt och coolt! Och så lyssnar jag till tonerna av gratulationshälsningar på P4 Västerbotten, alla önskar musik från Lyckselekvartetten och Torgny Melin. Joo ni. Har bytt för dagen, från kaffe till thé. Funderar på en något längre promenad, efter tvätt och sådant äro klart. I vardagsrumsfönstret står 3 större blommor och en liten kruka med ett skolprojekt i form av krasse. I fönstret står även en tung uggla, den ser lite inklämd ut, måste nog flytta den en bit.

Jag är rastlös, jag vet inte om jag ska städa eller plugga eller promenera. Känns som jag allt mest jämt städar och sedan pluggar, kanske ska man då ta en promenad.

Jag har redan börjat städa..sådär lite smått, till franska melodier.

Jeudisoul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0