He ba skrivs å skrivs. Men om vad egentligen? MIN LIVSHISTORIIIIAA

P kom nästan nyss hem från arbete, det kallas, stavas och myntas: Övertid! Han va jobba å jobba, som ombytta roller nu, för första gången i vårt gemensamma liv tillsammans. Jag är hemmafru, nästan, ganska mysigt emellanåt. Skolarbete färdigt så nu njuter vi av choklad från Herr Fazer, lite sådär lustigt då de äro P's gamla arbetsgivare.

Saknar min farfar och tänker tillbaka på somrarna på landé, he som va så enkelt, då det föll godis från telefonstolparna och Tjilabahoo bodde i stubbarna i skogen. Ja ni, vi har väl alla våra minnen. Den som spar han har!


All the Love.

Jeudisoul


Kommentarer
Postat av: Gro

Jag mins också att det föll godis ur telefonstolparna! Morfar kunde trolla han, :)

2010-04-24 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0