Viol och Orkidé

Livet är rätt fantastiskt här ändå. Blott utan jobb eller skola ännu. Klarar tre hyror i allafall. Men vill mest av allt ha någonting för mig på dagarna. Kanske är det denna tid som jag när jag blir gammal kommer att kalla; min höst av soulsearch. Det har vaknat något inuti mig som sträcker på sig och älskar varje rörelse mot någonting nytt, modejournalistik, mode i mången bemärkelse och massvis med milda vindar av självförtroende & självkänsla.

Mitt i allt som är påväg att hända, spännade saker kan ske och händer förhoppningsvis så smånigom. Ett till språk vore effektivt om drömmen ska kantas av rosor och violer.

Kommentarer
Postat av: Mostern

Linn min flicka! Du verkar må bra och det är viktigast. Du vet att jag alltid tjatar på om ... Carpe Diem ... men det är viktigt. Nu funkar det inte alltid och pengar är ett måste till hyra osv. Men innebörden är ändå så klockren.



Om du ska läsa ett språk till ska du ta Spanska ... om jag får råda. Detta med jobb kommer att ordna sig när du minst anar det.



kramar i massor från oss i Gbg ...

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today is a gift, thats why they call it present

2009-09-15 @ 19:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0