Soulsearch

Utomhus, längst uppe på trappan. Ensam hemma. Addresser, ansökningar, jobb allt så typiskt för en hösttermin full av äventyr och ovetande sinnen. Jag är gladare än på länge. Jag är stark, frisk och ung. Frisk luft gör gott, en sann sådan typisk gammelfarmor replik. Tack Agda! Frustrerande med ansökningar ibland, jag vill läsa, lära mig saker och ting om någonting och annat än ingenting alls. Lånekort, ritat med hjärta runtom. Jag älskar bibliotek. Förlora sig själv i en värld av rader, räder och färder. Allt för poesin och rimmets skull. Således ingenting dramatiskt inträffar, den meningen gör mig less. Ta livet med storm, eller med det som finns till hands, du bär själv på ingredienserna till vad som kan bli det bästa någonsin. Nytt rum, ett hem, en mystisk afrikansk mix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0