Oh, Oh, Oh happy may

Tänker vilken lycklig kvinna jag är egentligen. Jag har luft i mina lungor även fast det inte alltid känns så, så andas jag ju ändå. Jag har kärlek och oftast som mest respekt. Åtminstonde börjar jag få mer och mer respekt för mig själv. Idag och ikväll blir det blått och stentvättat, kan inte säga mer än så, för då kanske ni skulle komma att förstå. Det är ännu en hemlighet jag vill hålla på. Kavajen breve och magen äro mätt. Sökt två - tre jobb och fixat saker lite lätt.

En hel tygkasse väntar på mig, full av saker som behöver bli en grej, kreativ anda inuti en liten tjej.

"It looks like she's wearing monkishoes and a stella shirt"


Probably. Possible. Maybe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0