För en pund

Vandrat till stan. Uppför och nerför. In och ut. Stanna för fotografier och röd gubbe. Vandrat vidare. Nålar och armband. Deodorant av det gamla vanliga märker, så att man vet vad man får. Pundet är lågt. Får en ibland att tänka, om. Sedan skaka på huvudet och säga NO. Kalla mig arbetslös, men ej sysslolös eller livlös, jag är lycklig och jag har kreativa sysslor för mig, mest varje dag. Lyx är att äta en måltid varje dag. Andas kärlek och ge och ta. Ba va!

Kärlek och Hälsa till min Älskade Saknade Fantastiskt Vackra och Hippa Moster!

Kommentarer
Postat av: gbg här ...

Tackar för de fina orden och de gör extra gott just nu när jag sjuk ... härligt att vara både älskad och saknad! Detta med fantastisk, vacker och hipp får jag återkomma till när flunsan gett sig av ... ler ... du har det gott och mår bra och det är härligt ... hmmmmmmm! carpe diem ... du vet! kramar i massor

2009-10-15 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0