Kära dagbok

Jag är kissnödig. Det är faktum. Jag känner mig även lite som Rita i Educating Rita, inför all den svenska gramatiken jag kommer behöva möta, lära mig och så bemästra. Till slut. En vacker dag, en som kommer snart. Samma med engelskan och franskan så till sist. Sist och sist. Vi ser väl. Vil man bli modejournalist på riktigt så måste man bemästra mycket, där av sina talanger och kunskaper. Hungern är fortfarande ett faktum det med, hungern efter lärdom. Jag är en vampyr, men istället för blod behöver jag kunskap för att kunna leva andas och älska mig själv.

Love.


Jeudisoul Vildhjärta

Kommentarer
Postat av: en trött moster ...

Morning over there ... jag går fortfarande med förkylning i kroppen och igår var jag mera död än levande ... somnade från Skypet ...



Idag ska vi till Borås och jag skall äntligen få en surströmminslunch ... vi kan kanske prova Skypet ikväll ... kramar i massor

2009-11-14 @ 08:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0