En vecka har o gått.

vandrat förbi och så hunnit bli november. För en vecka sedan så njöt vi av tapas och sangria och firade kärleken. Jag har jobbat, tagit mig till nivå två till och med. Ja, jag saknar saker, männskor. Moster, mamma och lillebror. Bella, Maja, Elisa, Anja, Per, Jonathan och alla de andra. Åh. Min axel värker lite, syr alldeles alldeles underbart för mycket, men alltid för lite. Sett tio avsnitt av en gammal serie medans maskinen gått varm, finns ingenstans jag hellre befinner mig än vid symaskinen. Och de har fått mitt brev, så nu väntar jag mest på att få veta hur det hela går, framåt jul, vilka kurser och så.



Love, särskilt till dig moster, då du inte anar hur mycket ja tänk på dig då å då. Och Danne.

Kommentarer
Postat av: gbg calling ...

Oh vad skönt att se några rader från dig och att allt är bra. Vad jobbar och nivå 2? Berätta! Vi får lov att skypa i helgen ... kommar ikväll vid 18 kanske eller nåt... kram

2009-11-06 @ 06:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0