Black birds walks on white snow

Jag har skrivit brev. Fyra stycken, två som bestämt kommer att skickas. Två som jag ej vet något beslut om än. Jag har ätit vegetarisk lunch och dricker nu kaffet. Jag blev alldeles varm i själen när jag kom att tänka på att jag är vid liv och lever.

My words will be alright. My words will be your light.

Ibland tänker jag på vilken musik som ska spelas på min begravning även om jag inte alls planerar att dö, kanske är jag knäpp, men jag tror att jag ej är ensam om det. Förut trodde jag att det var det som skulle krävas för att vissa mäniskor skulle inse och förstå, säga förlåt, till sigsjälva för allt det gjort. När man talar men ingen lyssnar på dina ord, då är du ingeting.

Idag är jag lycklig, men fortfarande tänker jag på vilken sång det ska vara. Sången som kommer förklara allt.

Kommentarer
Postat av: Motter i Gbg

Hej där min sköna! Vill bara berätta att jag var inte gammal när jag bestämde mig för vilken musik som skulle spelas på min begravning ... "Fur Elise" ... Jag har ingen aning var jag fick just den ifrån men den är vacker. Jag tycker fortfarande att den är vacker men nu är musikvalet "Rising sun" men Animals. Det blir nog inte lätt att gruppen ska spela för jag kommer att leva länge, länge än ... ler



Här i Götet regnar det och det är INTE kul ... jag är så less på detta regnande och längtar lite till norr. Bättre med lite kyla och snö än detta men förhoppningsvis blir det bättre.



Ha det gott och hälsa ... varma kramar i massor

2009-11-30 @ 06:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0