Kärlek och respekt

Uppkrupen mot de gigantiska kuddarna i sängen, tömmer min första dator på all viktig information, kan tala om att det mest rör sig om bilder. Bilder som andas inspiration och mättar en kreativitetshungrande själ samt lappar och lagar mitt hjärta.

Morgonrocken är virad kring min nu friskare kropp, promenad ikväll gav syre och soul. Brev med bilder som ger nya bilder i mitt huvud, hur ser det ut dit ska jag ska, det verkar pittoreskt. Vilket ord, Pittoresk, Brad Pitt, Peach Pit och Pit Bull..

Tarantino's var riktigt bra, vill se det mesta av hans verk nu, Kill Bill, ett och två. Igår hade jag gäster, bjöd på paj och partaj. Partaj i form av diverse sällskapsspel, sen vare efterätt. Somnade sent - vaknade sent. Diskade, packade och drog iväg.

Hade kunnat somna istället för promenaden men lyfte föttre'n och gick ut, längs grusig landsväg med hästar i hagar och traktorer på åkrarna. Jag tänkte på allt jag vill va med om, uppleva och se. På hur mycket jag vill ge mig själv, för den tid som försvann.

Kärlek och respekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0