Sagolik sinnestämning

Har börjat bygga bo i den stickade gammelrosa tröjan som var en tidig födelsedagspresent från min bror. Den omsluter min kropp och gör mig trygg, på något sätt. Lyssnar och blundar lite, Gabe Dixon band och låten Disappear, vår nya låt, din och min, min och din. Snart vilar jag i din famn och har lyckan alldeles bredvid mig. Ett möte på flygplatsen och sen så är du min, min älskade älskade. På golvet nedanför ligger tygremsor och stuvbitar, inspirationen har börjat gro, hoppas den revolutionerar till något fantastiskt och utom denna värld. Nytt syre och blomstrande besinningslöshet i en salig mix av romantik och obryddhet.

Vilka är med mig nu?

Kommentarer
Postat av: Gbg ...

"den gamle" ... och hennes sambo är alltid med dig ... KRAM

2009-08-16 @ 18:33:58
Postat av: Tess

I am!

2009-08-16 @ 19:49:40
Postat av: Ida

Jag är.

2009-08-17 @ 09:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0