Med röda bokstäver skriver man Kärlek

Fighting Fever känns det som, som om den är på väg. Just nu är en sådan stund då man önskar man hade en hel familj, som var lycklig och som man kunde komma hem till när man kände för det. Ett hem där lyckan bott alla år och fortfarande levde i familjens medlemmar. Pysslar med musik med röda bokstäver, som jag skulle valt att färglägga ordet i min dagbok om jag gått i fyran, det gjorde jag då, fyllde sådant jag tyckte om med röda bokstäver. Kärlek.

Hostade precis på skärmen, mina fina nya skärm, men den är oskadd.

Tänker lite smått på vad jag har att göra innan jag så ska resa, styra min kos, rikta mina fötter, se mig om i världen, växa och bli stor, jättetjock. Haha. Mogna, som om jag behövde det, tvärtom, jag behöver en ny tonårsfas fast i ungvuxen tolkning. Får se vad som väntar och hur den tolkningen kommer se ut, återkommer givetvis om denna spännade forskning!

24 tracks blir 1,7 timmas musik, i detta kärleksfulla fall. Mest Ted nu. Vilket leder till att listan kommer göras mycket längre, mer kärlek till folke! Febervarm omvartannat, frusen däremellan och trött byter av pigg. Vad an detta beteende? Magen kurrar, jag kan icket vara hungrig efter idag. Nu ska jag somna till harmoniska toner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du min vackra tös ... vad är en hel familj? egentligen! Frågan väcker många tankar och det gäller att inte fastna för mycket i dem ... Nästa fråga som är helt underbar är ju när är man mogen? egentligen! ... NU går tiden fort och snart flyttar du och jag är övertygad om att du kommer att få det kanon. Vi kommer och hälsar på, var så säker. Vi kan väl höras på "skype" nåt i helgen. KRAMAR i massor

2009-08-19 @ 19:51:10
Postat av: Gbg calling ...

varför syns inte när jag skriver i rutan för namn: .... knasigt ... men jag tror du vet när det är din gamla moster .... eller?

2009-08-19 @ 20:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0